پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

عجيب ترين جاذبه هاي گردشگري

عجيب ترين جاذبه هاي گردشگري

سياحت تجارت
عجيب ترين جاذبه هاي گردشگري

گردش، تفريح، مسافرت و ديدن جاذبه هاي طبيعي، از جمله لذت بخش ترين برنامه هاي زندگي است و آن را نمي توان با هيچ شادي ديگري مقايسه کرد.

به گزارش هفته نامه سياحت و تجارت هستند کساني که با رفتن به هر جايي راضي نمي شوند و تفريح شان لزوما بايد تجربه اي تازه و متفاوت و البته هيجان انگيز و خطرناک باشد. اين گزارش، ويژه کساني است که از خطر کردن لذت مي برند!

کنار کروکوديل، در قفس مرگ

استراليا: تصور کنيد شانس شنا در آبي را داشته باشيد که يک «کروکوديل» منتظر ديدار چهره به چهره با شماست! صد البته بايد بسيار شجاع باشيد که خطر چنين کاري را به جان بخريد. اما اوضاع هم به اين خطرناکي نيست، چراکه مسئولان استراليايي اين جاذبه تفريحي عجيب، فکر همه جا را کرده اند و کروکوديل را در محفظه اي شفاف و شيشه اي نگهداري مي کنند. کروکوديل در اين محفظه شيشه اي که به آن «قفس مرگ» مي گويند، منتظر ديدار آدم هاي شجاع است!

پرواز از فراز صخره هاي وحشت

نروژ: از جمله کشور هايي است که چشم انداز ديدني کم ندارد، به ويژه صخره هاي سر به فلک کشيده اش که به صخره هاي «وحشت» معروف است.وقتي بالاي صخره اي مي ايستيد، نگاه کردن به پايين ترسناک است، تا چه رسد به اينکه بخواهيد پروازي را از فراز آن براي صعود به يک منطقه خطرناک تجربه کنيد.

قايق سواري در دامنه آبشار!

آرژانتين و برزيل: قايق سواري آن هم در دامنه آبشاري که بلند تر از «نياگارا» است، کار چندان ساده اي به نظر نمي رسد، اما نه براي علاقه منداني که به آبشار «ايگواسو» در برزيل و آرژانتين مي روند.در سال 2011 دو آمريکايي و 5 نفر ديگر هنگام قايق سواري در اين منطقه کشته و زخمي شدند. اين موضوع نشان دهنده لزوم رعايت احتياط بيشتر در اين منطقه است.

پياده روي روي لبه هاي برج

کانادا: فرض کنيد روزي فرا برسد که علاوه بر ديدن داخل برج ميلاد، بتوانيد روي لبه هاي آن پياده روي کنيد.

کساني که به برج CN در تورنتوي کانادا مي روند، اين فرصت را دارند که 15 متر روي لبه اين برج پياده روي کنند و از ديدن چشم انداز اين شهر لذت ببرند. البته آنها با طناب هايي که از قبل به خود بسته اند، تعادل شان را در طول اين پياده روي حفظ مي کنند.

پرتاب به درون آتشفشان گداخته؟

شيلي: آتشفشان از جمله پديده هاي منحصر به فرد طبيعي است که حتي نگاه کردن به آن هم وحشتناک به نظر مي رسد و شجاعت خاصي مي خواهد، اما براي کساني که سرشان براي خطر کردن و ماجراجويي درد مي کند، بستن يک طناب ارتجاعي به پا و پرش به سوي آتشفشان، نبايد چندان خطرناک باشد!

منبع: گروه علوم اجتماعی راهنمایی منطقه ششتمد سبزوار

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش