پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

به گيلان سفر كنيد اشکور ،سرزمين صخره هاي سبز

به گيلان سفر كنيد اشکور ،سرزمين صخره هاي سبز



به گزارش مهر، اگر از شهر کلاچاي به سمت رحيم آباد عزيمت کرده و از آنجا به قصد ديدن اين سرزمين کهن و تاريخي عبور کنيد ، به جنگل هاي بکر و دست نخورده اي خواهيد رسيد گه اشکور مي خوانندش.


اشکور با قدمتي ديرين و گذشته اي پرماجرا، آيينه تاريخ است زيرا که دراين سرزمين پژواک فرياد تاريخ گذشته هنوز در پيچش است و هر رهگذري اگر گوش جان بسپارد، آواي گذشته را خواهد شنيد که چون تخته سنگ هاي عظيم در سراشيب تپه ها سردرگريز دارد.


اين منطقه که در امتداد سلسله کوه هاي البرز قرار دارد از جنوبي ترين نقطه شهرستان رودسر آغاز شده تا جنوبي ترين نقطه شهرستان رامسر ادامه مي يابد.


اشکور از جنوب به قزوين، از مغرب به املش و رودبار الموت، از مشرق به بخش کوهستاني رامسر و تنکابن و از شمال به دامنه هاي کوهستاني رحيم آباد محدود مي شود، اشکور جزء بخش رحيم آباد شهرستان رودسر و در جنوب شهر کلاچاي به سمت رحيم آباد قرار گرفته است.


از جاذبه هاي زيارتي و بقاع متبرکه که مورد احترام و زيارت اهالي اشکور و سياحان است، آقا سيد حسين و بي بي سکينه درمنطقه ييلاقي سجيران، سيد علي کيا در روستاي نيلو، آقا سيد سليمان درروستاي کاکرود، آقا سيد قاسم و سيد ابراهيم در روستاي لسبو، آقا سيديحيي در روستاي دليجان و سيد ميربهادر در روستاي برمکو را مي توان نام برد.

جهت مشاهده کامل این مطلب ابتدا باید عضو شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش