پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

به گلاب دره سبزوار خوش آمدین

به گلاب دره سبزوار خوش آمدین
 

 

گلاب دره جایی است بسیار زیبا با طبیعتی غنی و درختان متراکم و بدور از هرگونه زباله و نخاله ساختمانی و از همه مهمتر بوی خوش و دل انگیز که جان هر مسافر خسته راه را در ورودی شهر سبزوار نشاط دوبارهای بخشیده وباعث می شود که با خاطرهای خوش و به یادماندنی شهر ما را ترک کنند.

این مکان بکر و جذاب در 5 کیلومتری سبزوار و در کنار محور سبزوار - بردسکن و درست در کنار رودخانه فصلی کال شور واقع شده است ، طوری که شما از فاصله 3 کیلومتری میتوانید بو و طبیعت گلاب دره را حس کنید.

با اجرای طرح انتقال آب گلاب دره به آن طرف کال به همت مسئولان آب و فاضلاب سبزوار و جهاد کشاورزی و... قطره ای از آب آن هدر نرفته و سالیان درازی است که با استفاده از آن چندین هکتار از زمینه های منطقه و اطراف کال شور و روستای دولت آباد مورد کشت و کار قرارگرقته است و دیگر خبری از زمین های بایر و خشک کنار جاده نیست و در کل چهره منطقه تغییر کرده است.

در واقع باید به برنامه ریزان و طراحان شهری درباره تصفیه خانه فاضلاب شهر سبزوار که باجانمایی مناسب آن در کنار یکی از محورهای پرتردد و در مسیر باد غالب خدمت بزرگی به مسافران و جذابیت شهر در ذهن و خاطره آنها می کنند ، خسته نباشید گفت و ....

همینطور از شهرداری سبزوار که با ایجاد فضای سبز و درختکاری از خروجی شهر تا کال شور ، منظره زشت و به هم ریخته به همراه زباله ساختمانی را به محیطی سرسبز و تمیز تبدیل کرده و واقعا به این منطقه توجه ویژه ای دارند ، تشکر ویژه نمود.

از اداره حفاظت محیط زیست و جنگلبانی سبزوار به خاطر اینکه هم وسعت جنگل های تاق بیشتر شده وهم تراکم آنها به ویژه در سال گذشته که از جاده داخل جنگلها به خاطر تراکم درختان که روز به روز افزوده میشود نمایان نیست.

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر میخواهید به ییلاقات ششتمد یا به سمت جنوب مسافرت کنید حتما این مسیر را انتخاب کنید تا خود شما هم از مشاهده مناظر لذت ببرین و از همه مسئولان و دست اندرکاران......

 

 


 


 

 

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش